Mijn eerste RealMenStitch WordPress posting

23 Aug

Hierbij mijn eerste posting op deze nieuwe WordPress blog! Waarschijnlijk zullen jullie mijn postings wel kennen via www.gertvr.livejournal.com, maar ik ben aan het rondkijken of ik mijn blog elders onder zal brengen of niet. Daarom zal ik de komende tijd wat experimenteren met WordPress om te kijken of ik hier kan doen wat ik wil doen.Mijn blognaam Real Men Stitch and Sew heb ik ook geprobeerd te verwerken in het adres van deze blog, vandaar realmenstitch.wordpress.com. Ik zou het leuk vinden als je hier in de toekomst vaker een kijkje komt nemen, en laat gerust weten wat je er van vindt!πŸ™‚

2 Reacties to “Mijn eerste RealMenStitch WordPress posting”

  1. Ingeborg 28 augustus 2011 bij 15:15 #

    Hoi!
    Ik ben brutaal geweest: ik heb de rss van je blog als feed toegevoegd op livejournal. Op die manier kan ik, ookal stop je inderdaad met lj, daar automagisch je posts volgen. ^_^
    Die feed is bekend onder ‘RealMenStitch’ (‘and sew’ was te lang). Lj mensen kunnen die feed gaan volgen, zonder dat jij dubbel moet posten. Also: ik hoorde laatst iets over dat je je lj blog kunt downloaden als PDF. Als je dus ooit weg wilt van lj, hoef je niet alles kwijt te zijn… ^_^

  2. Gert 28 augustus 2011 bij 20:34 #

    Hoi Ingeborg, dat is niet brutaal, maar slimπŸ™‚ Ik heb inderdaad ook al gehoord dat ik mijn LJ als .pdf kan downloaden, ik zal er binnenkort eens naar zoeken.

Geef een reactie

