Stof voor kaleidoscoop en leuke kattenstof

3 Sep

Vandaag heb ik bij  http://www.carolcox.nl/ weer een erg gezellige, maar warme dag gehad. Wat was het warm zeg! Vanmorgen bij vertrek op de fiets, rond 9 uur, was het al erg plakkerig buiten, en dat werd alleen maar erger.

Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik ben blij dat we in ieder geval nog *iets* van zomer hebben. Aan het eind van de dag heb ik alvast de stoffen uitgezocht die ik dinsdag ga gebruiken bij de cursus kaleidoscoop. Hiernaast zie je welke stoffen het gaan worden. Het doel van de cursus is trouwens niet om aan het eind een complete quilt af te hebben, maar we gaan vooral de verschillende technieken leren, zodat je later zelf kunt bepalen welke techniek je aanspreekt, en hoe je daarmee een hele quilt kunt maken. Ik ben benieuwd.

En verder zag ik ineens deze heerlijk kleurige poezenstof liggen. Het zijn katten van Laurel Burch en de stof is van Clothworks Fabrics. Ik heb nog geen idee wat ik er precies mee ga maken, maar deze stof *moest* gewoon mee naar huis. Hoezo, Emotie Aankopen?🙂

7 Reacties to “Stof voor kaleidoscoop en leuke kattenstof”

  1. inge 3 september 2011 bij 18:42 #

    leuke stoffen Gert! ben benieuwd naar het resultaat van je cursus! showen hé!

  2. Annelies Huijgen 3 september 2011 bij 18:46 #

    Die kattenstof is wel heel erg leuk.

  3. Floor 3 september 2011 bij 19:48 #

    Leuk die poezen stof! De andere stof ook trouwens. Ben heel benieuwd hoe je blokken daarvan worden.
    Ik zit ook steeds van mijn eigen aankoop van vanmorgen te genieten…. morgen maar eens op mijn blogje laten zien.
    Groetjes,
    Floor

  4. Elly L 3 september 2011 bij 20:21 #

    oooooh, wat een prachtige stof van Laurel Burch

  5. Shirley 3 september 2011 bij 21:18 #

    ‘k moest even zoeken naar de werking van deze blog, leuk zo! En ooh die stoffen van Burch, daar kan je niet genoeg van hebben, ‘k heb er al een stapeltje van, en zonder dat we t van elkaar wisten, deed mijn zus in Australie hetzelfde, alleen heeft zij er al een quilt van gemaakt. Het is hier net gaan regenen

  6. Edith 3 september 2011 bij 23:05 #

    Allemaal prachtige stoffen! Ik ga binnenkort een dagworkshop kaleidoscope doen, waarschijnlijk met lichtgroene en fuchsiakleurige stoffen. Nog een fijn weekend!

  7. Gerard Quak 6 september 2011 bij 12:14 #

    Dat is nou eens echt leuke poezenstof en prachtig van kleur. Ik zie zelfs hulstblaadjes en bessen, het is dus ook een uniek Kerststofje! Wel jammer om deze stof in patchworkstukken te snijden… maar je zult er vast iets moois van maken!
    Ook mooie kaleidoscoop stofjes!

Geef een reactie

