De Kerstballen hangen alvast

24 Sep

Terwijl het buiten momenteel heerlijk nazomerweer is met rond de 20 graden, hangen hier binnen de Kerstballen alvast klaar: je kan er niet vroeg genoeg bij zijn…

Het derde deel van blok 1 van de Kerstquilt is klaar. Nu nog 1 blok met applicatie en stitchery, en dan kan ik alle 4 de onderdelen voor het eerste blok aan elkaar zetten (met patchwork ertussen) De komende tijd zal het tempo denk ik weer iets lager komen te liggen, want vanaf maandag is de vakantie weer voorbij en moet er overdag weer gewoon gewerkt worden.

13 Reacties to “De Kerstballen hangen alvast”

  1. Annelies 24 september 2011 bij 14:14 #

    Dat is weer een leuk blok.
    Ik zie dat je me weer gevonden hebt !

  2. Shirley 24 september 2011 bij 16:31 #

    Houd me vast, wat een dotjes, wederom. Ik dacht eerst serieus dat ze hingen, ik kijk nergens van op, sinds bij ons de kerstverlichting buiten nog steeds sinds laatste kerst hangt en brandt.

  3. Greetje 24 september 2011 bij 22:17 #

    Erg mooi hoor. Kerst is vroeg dit jaar of niet?

  4. Petra 25 september 2011 bij 09:18 #

    Wat een leuk rijtje kerstballen. Ben heel benieuwd naar het totale blok. Geniet van je laatste vakantiedag. Het zonnetje doet haar best voor je! Groetjes,
    Petra

  5. Astrid 25 september 2011 bij 10:14 #

    Grappig toch om nu met dit weer bezig te zijn met kerstballen! Geniet nog even van je vakantie Gert!

  6. inge 25 september 2011 bij 12:18 #

    mooi !!!

  7. Lida 26 september 2011 bij 09:21 #

    Zag dat jij mij gevonden hebt en ik kan je nu ook weer volgen, toch wel gemakkelijk! Leuke blokken zijn dit, ik ga zo eens kijken hoe de quilt er in zijn geheel uit gaat zien, want ik snap het nog niet helemaal, maar het is in ieder geval een leukerd dat snap ik dus weer wel! Fijne week, groetjes
    Lida

  8. Johanna Zweden 26 september 2011 bij 16:38 #

    Hi Gert nu voordat je het weet is het alweer kerst, de dagen gaan nu zo snel
    Enig zal dit quiltje worden.
    Vind ze enig,
    Groetjes Joke

  9. Yvonne aka sommeke 26 september 2011 bij 23:44 #

    Dat zijn keurig geappliqueerde kerstballen!
    Leuke quilt!

  10. Gerard Quak 28 september 2011 bij 13:15 #

    Ik hou wel van humor volle blokken en dat zijn de blokken tot nu toe. kerst begon bij mij al in januari dit jaar en ik denk dat het toch langer gaat duren: de laatste te borduren blokken zijn nogal bewerkelijk! Ik borduur vrolijk verder! Succes met de kerstquilt.

  11. Mascha 28 september 2011 bij 20:03 #

    Wat een leuk blok.
    Groetjes Mascha

  12. Marie-Jozé 29 september 2011 bij 08:49 #

    Mooi gedaan.

  13. ria vogelzang 30 september 2011 bij 12:40 #

    Dat zijn echt heel mooie kerstballen! Leuk om je stitcherie te zien. Mijn complimenten hoor!
    Ik vind applique ook geweldig leuk om te doen! Leuk dat je mijn stitcheries ook even bewonderde. ;))
    Fijne, zonnige dag! Groetjes, Ria.
    p.s. Amar is echt een (ondeugend….) liefje! :))

Geef een reactie

