Nieuwsbrief Open Europese Quilt Kampioenschappen

7 Nov

Zojuist ontving ik de nieuwsbrief van de OEQC (Open Europese Quilt Kampioenschappen) In de aanloop naar de nieuwe kampioenschappen in 2012 sturen zij regelmatig een nieuwsbrief uit met daarin de ontwikkelingen van het aankomende evenement (volgend jaar is dit van 3 t/m 6 mei 2012, wederom in de Koningshof in Veldhoven) Laatst werd ik benaderd door een medewerkster van de OEQC met de vraag of zij een stukje in hun nieuwsbrief mochten plaatsen over mijn/deze weblog. Hier had ik natuurlijk geen bezwaar tegen😉

Zojuist ontving ik de nieuwsbrief in mijn mailbox en er staat inderdaad een leuk stukje in over deze blog! Altijd fijn om te lezen dat mensen mijn geschrijf kunnen waarderen🙂 Daarom hierbij ook een welkom aan de mensen die via deze nieuwsbrief mijn blog ontdekken.

Als je zelf ook met enige regelmaat op de hoogte gehouden wilt worden van de nieuwe ontwikkelingen omtrent de OEQC, meld je dan aan voor de nieuwsbrief via hun site: http://www.oeqc.eu/indexnl.php?i=1  (en dan kun je je aanmelden via de link Newsflash)

6 Reacties to “Nieuwsbrief Open Europese Quilt Kampioenschappen”

  1. inge 7 november 2011 bij 21:10 #

    of misschien zien we Gert zelf wel in Veldhoven😉
    leuk zeg, je zal wel een aantal extra bezoekers hebben deze dagen!

  2. glenn 7 november 2011 bij 22:30 #

    Congratulations! What cool news.

  3. Hubertine 8 november 2011 bij 07:25 #

    Gert goes international!!!
    Helemaal leuk!

  4. Nel Grootenboer 8 november 2011 bij 08:16 #

    Ha Gert, Dat is echt te gek. Je blog is dan ook heel leuk om te lezen. Gefeliciteerd.
    Jammer dat je zaterdag niet in de winkel was. groetjes Nel.

  5. Anita 8 november 2011 bij 08:38 #

    Leuk zo’n artikeltje. Wat zal het druk worden op je blog.

  6. Jantine Urban 13 november 2011 bij 22:41 #

    Wat leuk!

Geef een reactie

