Sunbonnet Sue’s Wereldreis

6 Feb

Jawel, afgelopen week was het eindelijk zover: ik heb weer een AFFO! Mijn Sunbonnet Sue quilt  (titel: Sunbonnet Sue’s Wereldreis) is helemaal klaar en hangt aan de muur:fotoAls je op deze link klikt, kom je op de pagina die ik hiervoor gemaakt heb. Op die pagina lees je het hele verhaal over het maken van deze quilt, met meerdere foto’s, dus neem zeker een kijkje!

Je kunt deze ook op de volgende manier bereiken. In de vorige posting schreef ik dat ik bovenaan de blogpagina (onder de titel Real Men Stitch and Sew) een link Borduren had geplaatst. Sinds net staat daar een nieuwe link naast, namelijk “Quilts“. Hieronder wil ik van elke quilt die ik gemaakt heb een pagina plaatsen, zodat ook deze, net als de borduurwerken, keurig bij elkaar staan. Nu staat er alleen nog een pagina Sunbonnet in het uitklapmenu, maar in de toekomst zal ik hier meer aan toevoegen.

35 Reacties to “Sunbonnet Sue’s Wereldreis”

  1. Else 6 februari 2013 bij 12:12 #

    Hey Gert, je sunbonnetsquilt is SCHITTEREND geworden jij kan er wat van! Leuk de pagina van de making off. Fijne dag verder, knuffel Else

  2. Edith 6 februari 2013 bij 12:12 #

    Prachtig!! En wat slim gedaan met de bies. Ik kan niet wachten de quilt in het echt te zien.🙂

  3. Erica 6 februari 2013 bij 12:15 #

    Hij is prachtig Gert. Leuk met die internationale stofjes!

  4. Martine 6 februari 2013 bij 12:19 #

    piep

    Heb genoten van het totale verhaal over je sue bonnet. Leuk idee die submappen op je blog

    knufje mieke

    Martine Van Reet

    culipatch.blogspot.com

    Op 6-feb.-2013 om 12:07 heeft Real Men Stitch and Sew het volgende geschreven:

    > >

  5. Hubertine 6 februari 2013 bij 12:21 #

    Proficiat Gert!!
    Het is een TOPPER! Dat heb je wel weer even mooi gefixt!

  6. Carolien 6 februari 2013 bij 12:23 #

    Hallo Gert
    Hij is super mooi mooi quiltwerk
    Gr. Carolien

  7. Betsie 6 februari 2013 bij 12:23 #

    O, wat mooi, echt een juweeltje!!!!!!!!!!!!!

  8. Carin 6 februari 2013 bij 12:59 #

    Gert wat is die quilt een plaatje geworden !!

  9. Willeke 6 februari 2013 bij 13:18 #

    Hij is echt schitterend geworden Gert!
    Wat kan jij toch verschrikkelijk netjes werken!
    Petje af hoor.

    groetjes,

  10. Lida 6 februari 2013 bij 13:29 #

    Wat is het een leuke quilt geworden en wat leuk al die verschillende kleuren blauw!
    Prachtig ook je bloemenrand!
    Groetjes
    Lida

  11. Anita 6 februari 2013 bij 13:55 #

    Wat een prachtige quilt is het geworden. Je verhaal erbij is ook zo leuk om te lezen. Die rand is perfect.

  12. Klaske 6 februari 2013 bij 14:16 #

    Prachtig Gert!!

  13. Ineke Hulzebos 6 februari 2013 bij 14:57 #

    Sunbonnet Sue is prachtig geworden en heeft een mooi plaatsje gevonden! Erg mooie rand geworden!

  14. Jeannet 6 februari 2013 bij 15:32 #

    Wat is dat een plaatje geworden joh, je kan het wel Gert, maar daar heb ik nooit aan getwijfeld. Mooi, je pagina, goed idee ook.

  15. Francien 6 februari 2013 bij 15:59 #

    Daar kun je trots op zijn Gert…….perfect plekkie ook….heel mooi gedaan!! leuk ook het verhaal erbij….groetjes Francien.

  16. Berna 6 februari 2013 bij 16:20 #

    Wat een schattig en mooi quiltje! Je quilt ook zo mooi fijn. Doe het je niet na.

  17. saskia 6 februari 2013 bij 16:48 #

    Ik dacht even dat je weer ging exposeren. Sue met een reizende tentoonstelling mee. Ze is heel mooi geworden. Mooie rand ook.

  18. Phyllis 6 februari 2013 bij 17:42 #

    Ik heb het uitgebreid bekeken op de speciale pagina. Het is echt heel mooi geworden, een mooi gebalanceerd ontwerp en zo netjes uitgevoerd. Prachtig quiltwerk. Van harte, mag je heel trots op zijn!

  19. miranda 6 februari 2013 bij 18:56 #

    Wat hangen ze der prachtig bij Gert! Wat een lekker gevoel met zo’n lief Affootje

  20. willeke 6 februari 2013 bij 19:38 #

    Wat een geweldig leuk quiltje. En zelf ontworpen ook nog. Petje af hoor, je mag er trots op zijn.

  21. Floor 6 februari 2013 bij 19:56 #

    Sue is prachtig geworden Gert! Zo mooi gequilt ook.
    Die applicaties op de rand zijn ook erg mooi en apart.
    De quilt is groter als ik dacht, dat komt dat je geen vergelijk heb als je alleen de quilt ziet.
    Nu aan de muur zie ik het goed. Hij hangt erg leuk daar, kan je er steeds van genieten.
    Groetjes,
    Floor

  22. Ria 6 februari 2013 bij 20:00 #

    Mooie quilt geworden, maar ik had niet anders verwacht, mooi quiltwerk en een prachtige rand.

    Groetjes van Ria ;0))

  23. inge 6 februari 2013 bij 22:47 #

    wat een prachtige quilt! heel erg mooi!

  24. Petra 6 februari 2013 bij 23:51 #

    De dames hangen er erg mooi bij. Hartstikke leuke quilt

  25. Evelyne 7 februari 2013 bij 00:16 #

    Wat is hij prachtig geworden en je hebt gelijk als het gaat om de witte en blauwe rand.
    Het geeft de quilt inderdaad extra spanning.
    Ik vind het een plaatje. Chapeau!

  26. Anita A 7 februari 2013 bij 07:28 #

    Hoi Gert,
    Gefeliciteerd met je affo. Het ziet er mooi uit.
    Ga jij nog naar Zwolle volgende week?
    Groet

  27. Gerard Quak 7 februari 2013 bij 13:41 #

    DE Sue quilt is prachtig geworden. Heel erg leuk om het hele proces te volgen via de link. Goed idee om een pagina per quilt te gaan organiseren. Lijkt me ook wel wat.

  28. Yvonne 7 februari 2013 bij 15:56 #

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle vorige commentaren….echt prachtig! Wat hangt ze mooi te pronken zo!

  29. Willeke 7 februari 2013 bij 20:14 #

    Prachtig Gert, ook mooi quiltwerk! Daar mag je best trots op zijn. Geniet er van!

  30. Debby 8 februari 2013 bij 10:37 #

    Prachtig, Gert! Wat is die op een leuke en speelse manier gequilt!

    Groetjes Debby

  31. Ageeth 8 februari 2013 bij 13:07 #

    Wat een prachtig quiltje is het geworden, je Sunbonnet Sue’s Wereldreis (leuke titel ook)!
    Ik vind het quiltwerk supermooi gedaan. Daar kun je heel erg trots op zijn.
    Groetjes van Ageeth

  32. sylvia 8 februari 2013 bij 19:53 #

    hallo Gert, wat een bjoetie van een quilt! Ik heb niet zoveel met Sue, maar deze quilt is echt fantastisch! Het quiltwerk en ook de bloemenrand……….eigenlijk ben ik een beetje sprakeloos of verval in duizend superlatieven…….:)
    groetjes, Sylvia

  33. Johanna Zweden 9 februari 2013 bij 09:44 #

    Gert wat is het leuk geworden enig
    Fijn weekeinden uit een noodweer Zweden
    liefs Joke

  34. Daniëlle 9 februari 2013 bij 19:52 #

    Wat zijn je internationale meisjes mooi geworden joh, prachtige blauwe stofjes! Het how-to verhaal is indrukwekkend hoor! Niet even zo-maar een quilt he?! Geniet ervan! Liefs, Daniëlle

  35. Ida 13 februari 2013 bij 17:15 #

    En dan hier reactie nummer 35! Ik heb even iets gemist, las je bericht over sun bonnet zojuist pas, wat is het een prachtig quilt geworden! Ook omdat het mijn lievelingskleuren zijn, je hebt het mooi afgewerkt met dat doorpitten, ik heb je daar ooit nog eens een vraag over gesteld, zo mooi recht, echt iets om trots op te zijn! Complimenten!

Geef een reactie

