Dank, QuiltersGilde!

13 Mei

Wat een leuk begin van de week zeg: ik las vanmorgen dat mijn weblog gekozen is tot Blog van de Week door het Quiltersgilde! Als je *hier* klikt, kom je op de blog van het gilde terecht, waar je meer hierover kunt lezen. Wat een eer, leuk zeg. Bij deze dan ook een warm welkom voor alle bezoekers die via deze posting hier op mijn blog terecht komen (en natuurlijk ook alle vaste bezoekers: welkomπŸ˜‰ ) Als je het leuk vindt, laat gerust een reactie achter op mijn blog, ik vind het altijd leuk om van jullie te horen.

Om toch ook nog iets te laten zien van waar ik momenteel aan werk, hierbij een foto van het laatste blokje voor de Japanse Sampler. Sunbonnet Sue mag natuurlijk niet ontbreken in mijn “best-of” quilt. Ervoor liggen de onderdelen voor het volgende blok al gedeeltelijk klaar, het worden 4 klosjes in een blok:Sunbonnet Sue

21 Reacties to “Dank, QuiltersGilde!”

  1. MirjamF 13 mei 2013 bij 11:44 #

    En terecht!!πŸ˜‰ Gefeliciteerd!

  2. zipjezopje 13 mei 2013 bij 11:44 #

    Wat een leuk begin van de week!

  3. Berna 13 mei 2013 bij 11:53 #

    Van harte gefeliciteerd! Je hebt het verdiend dus geniet ervan.

  4. Rennie de Jonge-Bestman 13 mei 2013 bij 12:09 #

    Ik stem er volledig mee in. Lees je blog altijd met veel plezier. Geniet er van.

  5. Greetje 13 mei 2013 bij 12:46 #

    Gefeliciteerd! Ik ben trots op je. Je maakt er ook steeds weer iets leuks van om te lezen.

  6. Phyllis 13 mei 2013 bij 13:09 #

    Verdiend! Van harte gefeliciteerd, leuk voor je! Wat een lieve, Japanse Sunbonnet Sue, zou ze nou ook een Japanse naam hebben….?

  7. Martine 13 mei 2013 bij 14:32 #

    Ik vind het ook zo leuk dat je nu op blogs komt waarvan je nog niet wist, maar die heel leuk zijn. Mooie tulpenblokken. Ik ben benieuwd hoe de quilt gaat worden.

  8. Marlies Verlinde 13 mei 2013 bij 16:13 #

    Leuk Gert! Ik volg je ook graag, juist omdat je heel andere dingen maakt (en heel netjes/mooi werkt!) geeft dat inspiratie.

  9. Else 13 mei 2013 bij 17:12 #

    Zo dat is nog een lekker begin van een nieuwe week! Knuffel van mij

  10. inge 13 mei 2013 bij 19:41 #

    proficiat!

  11. Ineke Hulzebos 13 mei 2013 bij 19:47 #

    Je blog is heel erg leuk, natuurlijk mag het vermeld worden bij Quiltersgilde. Gefeliciteerd!

  12. Klaske 13 mei 2013 bij 21:27 #

    Je hebt het verdiend Gert, ik geef niet altijd een reactie, maar mag altijd graag je blogjes lezen!!

  13. Ria 13 mei 2013 bij 23:05 #

    Leuk beginnetje van de week Gert, maar het is ook altijd een feestje om je blog te lezen.

    Groetjes van Ria ;0))

  14. Gerard Quak 14 mei 2013 bij 09:34 #

    Wat leuk voor je! je mag best trots zijn, want het is een blog dat ik altijd met veel plezier lees en waar ik ook -zo nu en dan- iets aan heb . Zo hebben we een abonnement op Quiltmania genomen, toen jij er zo enthousiast over schreef. Prima advies voor een prima blad.

  15. Floor 14 mei 2013 bij 12:01 #

    Gefeliciteerd Gert! Blog van de week, wat leuk.
    Ook leuk dat Sue ook in deze quilt komt.
    Groetjes,
    Floor

  16. Hubertine 15 mei 2013 bij 09:27 #

    Proficiat!!

  17. Ingeborg 15 mei 2013 bij 11:03 #

    Gefeliciteerd! Wat leuk. ^_^

  18. Carin 15 mei 2013 bij 12:31 #

    Ik geef ze helemaal gelijk want je hebt een leuke blog.

  19. Lia 16 mei 2013 bij 17:41 #

    Gefeliciteerd,je hebt ook een heel leuk blog en de tulpenblokjes zijn heel mooi geworden,ben benieuwd hoe het verder wordt.
    Groetjes Lia

  20. Gerry 17 mei 2013 bij 19:16 #

    Gefeliciteerd Gert, ik ben trots op je.

  21. Willeke 21 mei 2013 bij 11:21 #

    Wat leuk Gert, van harte!
    Heb je trouwns inmiddels ook je laatste tulpje binnen gekregen? Ik hoop het!
    Hartelijke groet,

Geef een reactie

