De tulpen top is klaar

26 Jun

Schreef ik in mijn vorige posting nog dat ik op zoek was naar stof voor de rand, intussen heb ik deze gevonden en zit de rand er omheen. Bij deze kan ik jullie dus een affo-top laten zien. Voor de rand koos ik, hoe kan het ook anders, deze tulpenstof:

Tulpenstof

Tulpenstof

En zo ziet de top er in zijn geheel uit:

Top tulpenquilt

Top tulpenquilt

Dit klusje zit er op, nu nadenken over hoe ik het geheel wil gaan quilten (en dan daarna tijd vinden om dit te doen ;-)  )

16 Reacties to “De tulpen top is klaar”

  1. Gerda 26 juni 2013 bij 19:19 #

    Dat is een verschil….foto één of twee…de foto even aangeklikt.. en ja hoor hij zit erom!!..;0)
    Leuk geworden…en nu lekker quilten!!..;0(…

  2. Gerard 26 juni 2013 bij 19:31 #

    Weken las ik geen nieuw blogje en dan ga ik even een 10-tal dagen naar Nederland en ja hoor, twee berichtjes. Wel hele leuke, want de tulpenstof is prachtig en het staat schitterend om je tulpenblokken. Mooi.

  3. Anita 26 juni 2013 bij 19:52 #

    De borderstof past er prachtig bij.

  4. Floor 26 juni 2013 bij 19:52 #

    Hij is leuk geworden en helemaal tulp! Hollandser kan eigenlijk niet.
    Ik vergrootte je foto, maar dan nog kon ik geen tulpjes op de rand ontdekken, na nog meer vergroten…. ja hoor, daar zijn ze, super mini-tulpjes. Erg leuk die stof.
    Nou gaan quilten in tulpjespatroon?
    Tijd….. dat is altijd een probleem, maar moet gaan lukken toch?
    Groetjes,
    Floor

  5. Berna 26 juni 2013 bij 19:54 #

    Het is een schattige stof voor de border.mhet patroon in de stof lijkt groot op de eerste foto maar is in werkelijkheid zo fijntjes. Erg goed geslaagd!

  6. Renske 26 juni 2013 bij 19:55 #

    Hij is prachtig geworden Gert. Leuk de tulpenstofje als randstof.

  7. Ria 26 juni 2013 bij 20:01 #

    Ik dacht al dat het tulpjes moesten worden, lekker zonnig quiltje, hebben we nodig :-((

  8. mieke 26 juni 2013 bij 20:05 #

    Mooi en vrolijk kleed, met de tulpenborder.
    goed gekozen !
    grtjs Mieke

  9. inge 26 juni 2013 bij 20:12 #

    die stof maakt het helemaal af! leuk gedaan!

  10. Saskia Smit 26 juni 2013 bij 20:13 #

    Wat en mooie rand. Alleen daar word ik al vrolijk van. (Vrolijker dan het druilige weer de afgelopen dagen)

  11. Anita A 26 juni 2013 bij 22:55 #

    Ziet er mooi uit Gert !

  12. Phyllis 27 juni 2013 bij 06:52 #

    Mooie top geworden, de rand is inderdaad perfect! Veel plezier met quilten.

  13. Rya Lucas 27 juni 2013 bij 08:00 #

    Ik zag de tulpentop op Willeke’s homepage en ik dàcht al dat de rand allemaal kleine tulpjes waren; dus gauw naar jouw blog. Heb je die gezocht of ben je er toevallig tegenaan gelopen? Want dat gebeurt weleens, toch?? Ik vind hem prachtig, pràchtig geworden!!!
    Ik sla hem op dan kan ik er af en toe van genieten.
    Succes en hartelijke groet,
    Rya Lucas

  14. Jane in Wales 28 juni 2013 bij 20:37 #

    Wat een prachtige rand heb je eromheen gemaakt!! Het geheel is zo mooi!

  15. Anja v.d. Ham 1 juli 2013 bij 08:36 #

    Mooi geworden!

  16. Hein 3 juli 2013 bij 08:28 #

    Dat is inderdaad een top tulpenquilt!😉

Geef een reactie

