Psst: ik ben er bijna…

2 Apr

Oke, ik geef het toe: het is akelig stil hier… Maar dat komt omdat ik even mijn oogkleppen op moet zetten, want: de eindstreep is in zicht! Ik heb het middenstuk van mijn Watashi no Nihon no Takarabako quilt helemaal klaar (in de ditch gequilt) en ben met de randen bezig. Ik heb nu 2,5 van de 4 randen klaar, dus ik ben bijna bij de finish. Binnenkort post ik uitgebreider hier, maar voor nu alleen even 2 foto’s als opwarmertje😉 Huphup: verder met quilten!

Rand van de quilt

Rand van de quilt

Kersenbloesem

Kersenbloesem

15 Reacties to “Psst: ik ben er bijna…”

  1. Rennie de Jonge-Bestman 2 april 2014 bij 23:04 #

    Oh Gert het quiltwerk ziet er nu al zo mooi uit. Hou nog maar even je oogklepjes voor. Ik doe het ook al een tijdje. Soms vragen andere ook leuke dingen energie. Ik blijf gewoon uitzien naar je vorderingen.

  2. Ronel 3 april 2014 bij 07:17 #

    Amazing!!!

  3. Chris 3 april 2014 bij 07:31 #

    Ziet er heel goed uit!! Succes….

  4. Berna 3 april 2014 bij 10:31 #

    Mooi!! Succes met de laatste loodjes.

  5. Berna 3 april 2014 bij 10:36 #

    Ps: ik ga bij a nooit meer naar een tentoonstelling van het gilde maar als je met deze quilt gaat exposeren, laat het dan weten. Dan ga ik zeker kijken!

  6. Floor 3 april 2014 bij 11:30 #

    Ik ken dat gevoel… als de quilt bijna af is ga je maar door want dan moet het ook snel af!
    De afwerkrand is ook geen leuk werkje zo aan het eind, maar…. straks hangt hij en dan ben je bere-trots.
    Dus houdt die oogkleppen nog maar eventjes op.

  7. Floor 3 april 2014 bij 11:32 #

    sorry… moet “houd” zijn, zonder t….

  8. Anita 3 april 2014 bij 14:20 #

    Dat ziet er nu al mooi uit. Ben benieuwd hoe het geheel er uit ziet.

  9. Dineke 3 april 2014 bij 16:49 #

    Ziet er mooi uit Gert! Doorwerken alsjeblieft!

  10. Jantine Urban 3 april 2014 bij 17:09 #

    Wat is er heerlijker dan jezelf verliezen in je hobby😉

  11. inge 3 april 2014 bij 19:16 #

    veel quiltplezier! we wachten op de affo foto😉

  12. Phyllis 3 april 2014 bij 21:01 #

    Wat een nette steekjes! En mooie patronen. Nog even doorzetten!

  13. Hubertine 4 april 2014 bij 10:27 #

    Prachtig!!!! Hou vol!!

  14. Gerard Quak 4 april 2014 bij 12:04 #

    Goed, hoor! Maar op facebook hou je ons toch ook op de hoogte?

  15. Ria 4 april 2014 bij 21:30 #

    Als de handen druk zijn met quilten kunnen ze niet op het toetsenbord zijn toch, het wordt weer mooi hoor.

    Groetjes van Ria ;0))

Geef een reactie

