Wash-away appliqué sheets

3 Jun

Deze sheets lijken mij bijzonder handig voor bij het appliceren, en dan met name ook voor de Apliquick staafjes methode. Je strijkt het op de achterkant van je stof, dan de naadtoeslag rijgen (of lijmen met de Sewline lijmstift), op de gewenste plek rijgen (of lijmen met Glue Baste lijm) en dan appliceren. En dan schijnt het tijdens het wassen weer te verdwijnen. Ik heb de sheets vandaag pas ontvangen, dus heb er nog niet mee gewerkt. Iemand hier ervaring mee?

Wash-away appliqué sheets

Wash-away appliqué sheets

3 Reacties to “Wash-away appliqué sheets”

  1. Phyllis 4 juni 2014 bij 07:16 #

    Nee, nog niet eerder gezien. Ben dus heel benieuwd naar jouw ervaringen, wanneer je ermee gewerkt hebt.

  2. Wil 4 juni 2014 bij 08:05 #

    Ik ben er al tijden naar op zoek geweest. Waar heb je het nu besteld?

    • Gert 4 juni 2014 bij 10:51 #

      Ik had je al een reactie gestuurd via de mail Wil, dus die zul je vast al ontvangen hebben. Ik heb de sheets via Bol.com besteld, maar ze zijn vast ook op andere plaatsen te koop.

Geef een reactie

