Etui Reiko Kato is klaar

7 Jun

Tadaah! Het heeft even geduurd, maar gisteravond heb ik het etuitje af gemaakt van de workshop van Reiko Kato. En dit is het resultaat. Ik heb de applicaties aan de voorkant aangepast, dus dit ziet er anders uit dan bij Reiko. Het etuitje is verre van perfect, er zitten volop beginnersfoutjes in (oh nee: leermomenten😉 ), maar ik vind het mooi genoeg voor een eerste keer. Het was nog best een ingewikkeld werkje als je nog nooit een dergelijke rits gemaakt hebt, en nog nooit een etuitje zo vakkundig af hebt gewerkt. Kortom: het was erg leuk om te doen, heel leerzaam en ik ben tevreden met dit resultaat.

Voorkant etui

Voorkant etui

Achterkant etui

Achterkant etui

Binnenkant etui 1

Binnenkant etui 1

Binnenkant etui 2

Binnenkant etui 2

8 Reacties to “Etui Reiko Kato is klaar”

  1. Creatievelingelly 7 juni 2014 bij 18:18 #

    Ziet er super uit

  2. Glenn 7 juni 2014 bij 18:41 #

    My translation isn’t working but if you made that… It’s wonderful. I love love it!!

  3. Ria 7 juni 2014 bij 18:55 #

    Mooi geworden Gert , ook de kleuren, is vast een hele klus geweest.

    Groetjes van Ria ;0))

  4. Floor 7 juni 2014 bij 20:03 #

    Ik vind het prachtig geworden Gert! Geen foutje gezien, maar ja jij weet waar ze zitten.
    Ja ja, we hebben wat “leermomenten” in ons leven🙂

  5. Anja M 7 juni 2014 bij 23:19 #

    Heel erg mooi geworden Gert !
    Quilt groetjes Anja.

  6. phyllis 8 juni 2014 bij 00:00 #

    Het is heel mooi geworden en met rits, wat knap! Ik doe het je niet na… (moet eigenlijk wel een beetje, ik was een jaar eerder bij Reiko voor een workshop en moet dat mapje nog steeds afmaken… wel gelukkig zonder rits.)

  7. Anja 11 juli 2014 bij 18:28 #

    Das ist ja ein süßer Nähkoffer. Richtig knuffig. Gefällt mir sehr.

    Gruß
    Anja

  8. agnes 16 oktober 2015 bij 11:18 #

    ik vind het er zeer geweldig uit zien

Geef een reactie

