Appliqué sheets en Apliquick testen

9 Jun

Vandaag een luie tweede Pinksterdag gehad, ik had weinig zin om iets onder handen te nemen. Aan het eind van de middag toch besloten om nu eens te experimenteren met de nieuwe Wash-away Appliqué Sheets, de Sewline lijmpen, de Apliquick staafjes en de Roxane Basting Glue. Ik heb een klein applicatiewerkje van Yoko Saito uitgekozen (uit het Quiltmania boek “138 Modèles d’appliqué par Yoko Saito”) en het eerste figuurtje zit intussen erop. Tot nu toe zijn de ervaringen prima: de sheets werken erg lekker en met de Apliquick staafjes heb ik de kleinste naadtoeslagen keurig weg kunnen werken. Komende week zal ik proberen dit kleine werkje verder af te maken.

Proefje applique sheets

Proefje applique sheets

7 Reacties to “Appliqué sheets en Apliquick testen”

  1. Ria van Kasteel 9 juni 2014 bij 22:11 #

    Wat een leukertje , en goed gelukt.

    Groetjes Ria ;0))

  2. Marianne 9 juni 2014 bij 22:50 #

    Goed gelukt, Gert! Ik moet nog beginnen met het “quilt-bestek”….

  3. Phyllis 10 juni 2014 bij 06:52 #

    Leuk! Heb zelf de appliquick workshop bij Evy gedaan en vind het een prima manier voor hele kleine stukjes. Die sheets ken ik niet, misschien ook eens uitproberen.

  4. Floor 10 juni 2014 bij 12:25 #

    Ziet er inderdaad heel mooi uit.
    Heb niet begrepen of je al die verschillende manieren hebt uitgeprobeerd.
    Ben benieuwd welke jouw voorkeur heeft.
    Soms zit ik nog wel eens te worstelen en denk ik: zal een andere manier me beter bevalen????

  5. Floor 10 juni 2014 bij 12:26 #

    Bedoel natuurlijk BEVALLEN 🙂

  6. Lida 10 juni 2014 bij 17:07 #

    Schattig deze beer, soms heb je van die dagen dat je pas laat op gang komt en daar mag je heus wel eens aan toegeven! Groetjes
    Lida

  7. Hubertine 11 juni 2014 bij 08:52 #

    Wat een lekkere beer!!! Ben benieuwd naar die sheets? Die ken ik niet.

Geef een reactie

