Halverwege met de Kaffe Fassett quilt

18 Jun

Net als met de Dahlia quilt, ben ik ook met mijn Kaffe Fassett quilt halverwege. Ik heb links en rechts nog een rij met halve blokken genaaid, en hiermee heb ik nu de breedte van de quilt bereikt. Nu nog een keer zo’n helft er aan maken (de quilt wordt dus 2x zo groot), en dan is het middenstuk klaar. Ik denk dat ik er straks nog een rand omheen wil maken, alleen ben ik er nog niet uit welke stof ik daarvoor zal gebruiken. Daar zal ik nog even op broeden…

Halverwege Kaffe Fassett

Halverwege Kaffe Fassett

Is het jullie trouwens opgevallen dat ik hier de laatste tijd weer wat regelmatiger korte berichtjes post? Voorheen postte ik hier vaak een uitgebreidere update van meerdere projecten. Sinds ik mijn Realmenstitch Facebook pagina heb, post ik daarop vaak een kort berichtje. Omdat niet iedere lezer van deze blog een Facebook account heeft, heb ik besloten om de berichten die ik op Facebook post nu ook hier te plaatsen. Voor sommige lezers is dit wellicht dubbelop, maar voor anderen is dit misschien wel prettig. Klopt dat? Ik hoor het graag van jeπŸ˜‰

8 Reacties to “Halverwege met de Kaffe Fassett quilt”

  1. inge 18 juni 2014 bij 22:24 #

    ik volg facebook en blogπŸ˜‰
    die KF-quilt wordt prachtig!

  2. Floor 18 juni 2014 bij 22:28 #

    Fijn als je hier ook je berichtje zet Gert, want ik ben niet van het Feestboek.
    Wordt een vrolijke quilt, maar welke rand er omheen moet…. misschien wordt Kafe Fasset stof wel wat te druk. Maar je vindt in je “eigen winkel” vast wel een mooi stofje, keuze genoeg toch?

  3. EllyvD 18 juni 2014 bij 22:58 #

    Hoi Gert,

    Dat vind ik zeker leuk. Wat een heerlijke kleurenpracht heeft die Kaffe Fassett toch!
    Succes verder en tot de volgende keer.
    groetjes, Elly

  4. Caroline 18 juni 2014 bij 23:30 #

    Hallo Gert, ja, heel prettig, zo!!! Leuk om te lezen en lekker up to dateπŸ˜‰ Groet, Caroline

  5. mieke 19 juni 2014 bij 06:12 #

    piep, ik volg ze beide, maar lees eerst mijn mail in de ochtend, prachtige kleuren in kaffe fasset knuf

  6. Phyllis 19 juni 2014 bij 08:02 #

    Mooie kleuren, zeg!
    Ik volg beide en nog meer, doe mijn best te reageren, maar overal, dat gaat niet – altijd – lukken.

  7. Lida 19 juni 2014 bij 21:45 #

    Wat wordt het een gezellige en kleurrijke quilt! Leuk om te zien! Groetjes
    Lida

  8. Maria 23 juni 2014 bij 10:33 #

    Van al het moois dat je maakt, ben ik zwaar onder de indruk. Wat een creativiteit, wat een geduld, wat een doorzettingsvermogen, wat een precisie. Chapeau. Dus ik blijf je graag volgen.

Geef een reactie

