Voorbereidingen Quilt Me Club 2014

5 Jul

Vandaag bezorgde de postbode een pakketje voor mij vanuit Frankrijk, afkomstig van Creative Sewing Shop. Hierin zaten deze 2 heerlijkheden. Wat je rechts ziet op de foto is niet zo heel spannend: het is namelijk dikke Decovil, een strijkbaar verstevigingsmateriaal. Links zie je een supermooie Japanse, ietwat roze/creme, geweven stof. Wat ik hiermee ga doen? Dat is mij zelf ook nog niet helemaal duidelijk๐Ÿ™‚ Ik weet natuurlijk al wel *waarvoor* ik het ga gebruiken, ik weet alleen nog niet wat het gaat worden. Meer info kan ik nog niet melden, omdat het project nog Groot Geheim is en pas a.s. woensdag op de post gaat naar mij toe (vanuit Frankrijk) Ik ga namelijk meedoen aan de Quilt Me Club 2014 van l’Atelier Perdu.ย Ik weet alleen dat het een “Quilted Basket and it’s Companions” gaat worden. Meer info, en ongetwijfeld meer updates over dit project zullen vast de komende weken volgen. Ik ben benieuwd!

Japanse stof en Decovil

Japanse stof en Decovil

5 Reacties to “Voorbereidingen Quilt Me Club 2014”

  1. Ria van Kasteel 5 juli 2014 bij 22:21 #

    Wat een leuke post,leuk en spannend tegelijk.
    Ik ben benieuwd.
    Groetjes van Ria ;0))

  2. Phyllis 5 juli 2014 bij 22:27 #

    Wat leuk dat je die gaat doen! Ik las er al over, ben heel benieuwd wat het gaat worden.

  3. Judith 5 juli 2014 bij 23:41 #

    Wat leuk! Klinkt heerlijk, wel laten zien hoor………. We blijven natuurlijk nieuwsgierig!

  4. Hubertine 6 juli 2014 bij 11:12 #

    Spannend!!

  5. Floor 6 juli 2014 bij 12:23 #

    Nou je spreekt wel in raadselen hoor Gert.
    Maar het wordt vast opgelost de komende tijd.
    Lijkt me moeilijk om je voor iets in te schrijven als je niet weet waarvoor.

Geef een reactie

