Middenstuk Dahlia quilt is klaar

6 Jul

Net heb ik de laatste steek genaaid aan het middenstuk van mijn Dahlia quilt, dus deze is nu tot zover klaar. Er komt nog een rand omheen van de groene stof, die je al een klein stukje aan de buitenrand ziet. Alleen gaat onze quiltcursus in oktober pas weer verder en dan gaan we het inzetten behandelen, dus tot die tijd zal ik hier verder niets aan doen. Tijdens het uitleggen op bed merkte ik dat hij net niet helemaal plat ligt: een bekend verschijnsel bij een Dahlia, volgens mij… Maar voor nu ben ik er tevreden over, ik denk dat dit wel goed gaat komen tijdens de verdere verwerking en het quilten. Ik ben erg tevreden over de samenstelling van de kleuren en hoe deze er bij elkaar uitzien.

Middenstuk Dahlia quilt

Middenstuk Dahlia quilt

5 Reacties to “Middenstuk Dahlia quilt is klaar”

  1. Renee 6 juli 2014 bij 14:14 #

    Hallo Gert,

    Je Dahlia quilt is schitterend geworden!! Het kleurgebruik is erg mooi.

    Groetjes,
    Renée

    • Ria van Kasteel 6 juli 2014 bij 14:35 #

      De Dalia mooi geworden, die ruimte komt vanzelf wel goed niet teveel aan strijken en rekken.

      Groetjes van Ria ;0))

  2. Phyllis 6 juli 2014 bij 16:20 #

    Denk dat dat wel goed komt hoor, die ruimte in de Dahlia. Het is ook wel een heel lastig patroon, maar hij wordt mooi!

  3. Liesbeth 7 juli 2014 bij 09:51 #

    Wat een prachtige Dahlia Gert!

  4. poulien 20 juli 2014 bij 15:17 #

    Prachtig! Maak je geen zorgen: als het eenmaal gequilt wordt kun je dat soort dingetjes wel wegfoefelen hoor….

Geef een reactie

