Tussenstand Jinny Beyer blokken

6 Jul

Nu ik even niet verder kan/ga met de Dahlia quilt, ben ik in afwachting tot het volgende project mij “roept”. In die tussentijd heb ik mijn Jinny Beyer stoffen weer tevoorschijn gehaald en weer een paar blokken erbij gemaakt. Het gaat niet snel, maar dat hoeft ook niet, dit is een echt lange termijn project. Hoewel: als ik al die heerlijke blokken en kleuren dan zo bij elkaar zie liggen, dan wil ik eigenlijk ook wel dat dit snel groeit. Dus: voor nu even stoppen met het lezen op internet, verder met het maken van deze blokken. Er zijn er nu 17 klaar, het worden er ongeveer 40.

17 Jinny Beyer blokken

17 Jinny Beyer blokken

7 Reacties to “Tussenstand Jinny Beyer blokken”

  1. Phyllis 6 juli 2014 bij 16:21 #

    Je bent lekker bezig, twee posts op 1 dag! Ook deze is weer heel mooi, heel apart, prachtig die kleuren!

  2. saskia 6 juli 2014 bij 17:00 #

    Ziet er weer mooi uit.

  3. Anja M 7 juli 2014 bij 08:49 #

    Erg mooi !
    Quilt groetjes Anja.

  4. Floor 7 juli 2014 bij 22:31 #

    Deze blokken zien er ook weer prachtig uit Gert.
    Je bent toch maar druk met allerlei projecten, het is ook zo verleidelijk om steeds iets nieuws te beginnen, want alles is even mooi en leuk.
    Hoop trouwens dat je kattenbakvulling snel op isπŸ™‚
    Weet eigenlijk helemaal niet of je van oude dingen houdt, mijn huis staat er vol mee.
    Trouwens…. jouw berichtjes komen steeds een dag later op mijn leeslijst te staan, zodat ik vaak helemaal niet gezien heb dat je iets hebt geschreven, zoals dit bericht en het vorige.
    Dan moet ik echt even terug scrollen maar daar denk ik vaak niet aan.

  5. Tilly 9 juli 2014 bij 19:16 #

    Wat zien je blokken er prachtig uit. Erg mooi.
    Groetjes Tilly

  6. marijke 10 juli 2014 bij 07:02 #

    Vind het geweldig mooie blokken alleen ik zou het turkooisegroene blok draaien…
    Hij staat op mijn WIM lijstje hihi ooit…
    fijne dag, groetjes van Marijke

  7. inge 10 juli 2014 bij 22:26 #

    wat mooi, al die kleurtjes!

Geef een reactie

