Envelop Quilt Me Club 2014 ontvangen

10 Jul

Oh, spannend! Gisteren is “officieel” de Quilt Me Club 2014 van l’Atelier Perdu in Frankrijk van start gegaan. Op dinsdag zijn de enveloppen op de post gedaan, en vandaag lag de envelop al in de bus! Wat een snelheid, super. De ontwerpster van het patroon verzocht vriendelijk om de foto van de voorkant (nog) niet op het internet te posten, dus dat doe ik dan ook niet. Jullie zullen het voor nu met alleen dit plaatje als “bewijs” moeten doen. Maar zodra ik ermee gestart ben en wat kan laten zien, dan komt het hier zeker voorbij. En het is ***LEUK***šŸ™‚

Envelop Quilt Me Club 2014

Envelop Quilt Me Club 2014

6 Reacties to “Envelop Quilt Me Club 2014 ontvangen”

  1. Ria van Kasteel 10 juli 2014 bij 21:43 #

    Zeker spannend, ben benieuwd.

    Groetjes van Ria ;0))

  2. Judith 10 juli 2014 bij 22:36 #

    Veel plezier ermee

  3. Phyllis 11 juli 2014 bij 09:00 #

    Spannend!

  4. Gerard Quak 11 juli 2014 bij 09:57 #

    Je maakt me wel erg nieuwsgierig naar deze “verrassing”!

  5. Anja M 11 juli 2014 bij 20:18 #

    Spannend ! ben heel benieuwd !
    Quilt groetjes Anja.

  6. Ann 11 juli 2014 bij 23:44 #

    Thank you for your comment and I look forward to seeing your progress. Your quilts are amazing! You are very talented. Ann

Geef een reactie

