Stoffen Auditie

11 Jul

Altijd een leuk, maar ook langdurend klusje: De Stoffen-Auditie Voor Een Nieuw Project. Ik ben de stoffen bij elkaar aan het zoeken uit mijn voorraad voor de Quilt Me Club 2014 en heb op dit moment dit bij elkaar gezocht. Maar dat kan nog maar zo weer veranderen, er zijn er tussendoor al heel veel bij gelegd en tussenuit gehaald. Er komen in ieder geval nog 6 effen kleuren bij, alleen die heb ik nog niet. En de lichtblauwe is mij nog niet meteen helemaal naar mijn zin, eens kijken wat ik daar aan kan doen…

Stoffen auditie

Stoffen auditie

EDIT: het blauw-witte stipje is inderdaad wel erg fel hierbij, dus daar ben ik nog niet tevreden over. Als ik de stof echter omdraai en de achterkant gebruik, dan wordt het al wat beter. Ik zal eens kijken of ik een nog betere optie tegenkom, anders wordt het deze:

Versie 2

Versie 2

6 Reacties to “Stoffen Auditie”

  1. Ria van Kasteel 11 juli 2014 bij 19:05 #

    Wat een leuk rijtje lapjes, maar inderdaad dat blauw witte stapje valt een beetje uit het rijtje, leuk hoor zo’n nieuw project. En effen lapjes heb je genoeg in de winkel.

    Groentjes van Ria;0))

  2. inge 11 juli 2014 bij 19:35 #

    het is al een leuk stapeltje, zo bijeen, misschien nog eens een ander blauwtje erbij leggen?

  3. Phyllis 11 juli 2014 bij 22:18 #

    Altijd spannend zo’n nieuw project! Leuk serietje stofjes, net als Inge denk ik dat er nog een blauwtje bij kan, eentje die een tintje donkerder blauw is zonder fel te zijn….

  4. Ann 11 juli 2014 bij 23:42 #

    Lovely fabric choices. I only speak English. Your background fabric is very nice.

  5. Gerard Quak 12 juli 2014 bij 08:56 #

    Ja, stoffen uitzoeken is spannend en vaak langdurig. Je eerste rijtje is mooi. Inderdaad dat licht blauwe lapje is te fel, maar een ander blauw, minder fel, lijkt me wel interessant en je kunt altijd nog een nieuw stofje zoeken als het resultaat bij het maken toch tegenvalt. Zo blijf ik meestal met stoffen rommelen tot ik tevreden ben…

  6. Dineke 12 juli 2014 bij 11:22 #

    Hoi, Grappig om over je audities te lezen. Heb ik eigenlijk nog nooit zo gedaan. Ik begin meestal met een paar stofjes en in de loop van de tijd koop ik er verschillende bij. Nu ben ik regelmatig ook wel erg lang met een quilt bezig natuurlijk LOL

Geef een reactie

