Deel 1 Quilt Me Club 2014 van l’Atelier Perdu

19 Jul

Ik heb jullie even in spanning laten zitten hierover, maar hierbij kan ik dan het eerste deel laten zien van de Quilt Me Club 2014 van l’Atelier Perdu. De afgelopen week heb ik de applicaties gemaakt (voor zover ik zin en puf had om iets te doen met deze hete temperaturen) Je ziet het: deze dame is helemaal in haar element in haar quiltkamer: met de lineaal in de hand is zij vast bezig met de voorbereidingen voor een nieuw project. Haar stoffen hangen klaar en de klosjes garen staan paraat. En natuurlijk is poes ook aanwezig als lid van “De QuiltPolitie”😉
Het volgende wat ik nu moet doen is dit onderdeel alvast quilten. Dit tafereel gaat uiteindelijk een “sewing basket and it’s companions” opleveren, en deze applicatie komt op de deksel. De rest is (ook voor mij) een mysterie.

Deel 1 Quilt Me Club 2014

Deel 1 Quilt Me Club 2014

11 Reacties to “Deel 1 Quilt Me Club 2014 van l’Atelier Perdu”

  1. Marja 19 juli 2014 bij 11:58 #

    het ziet er geweldig uit. Hoe groot is het ? Groetjes, Marja

  2. Ineke Hulzebos 19 juli 2014 bij 13:59 #

    Prachtige applicatie, je bent er wel een “kei”in!

    Liefs, Ineke

  3. Evelyne 19 juli 2014 bij 14:31 #

    Wat een leuk quilt blok, dat poesje is zo grappig.
    Hoe groot wordt de totale quilt?
    Ben benieuwd naar de volgende blokken.
    Fijn weekend,
    Evelyne

  4. Floor 19 juli 2014 bij 20:02 #

    Wat een enig klein paneeltje is dat Gert!
    Dat kleine poesje, en die heerlijke lappen die klaar hangen, echt heel leuk.
    Krijgt het dametje nog oogjes? Anders gaat het quilten nooit lukken hoor.
    Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.

  5. Bep 19 juli 2014 bij 21:43 #

    Helemaal schattig Gert en wat doe jij dat weer netjes, groetjes , Bep

  6. Phyllis 20 juli 2014 bij 09:23 #

    Wat enig! En wat een leuk project, een sewingbasket (en companions!). Heel net applique hoor, petje af. Welke technieken heb je gebruikt? Ook appliquick voor de hele kleine stukjes?

  7. Petra 20 juli 2014 bij 10:41 #

    Wat een regelrecht moppie van een applicatie! En zo netjes!

  8. EllyvD 20 juli 2014 bij 21:41 #

    Dag Gert, wat heb je dat mooi gedaan! Het lijkt me een echt pietepeuterig werkje. Een ding is zeker, je hebt het appliceren goed in de vingers.
    Groetjes EllyvD

  9. rosevictorien 21 juli 2014 bij 10:15 #

    que c’est ravissant, cela me semble bien compliquer, j’espère y arriver !!!
    douce journée
    rose

  10. nataliejo 21 juli 2014 bij 15:30 #

    Well done on this first step, Gert ! You did a wonderful job on the small appliqués🙂

  11. David 22 juli 2014 bij 13:41 #

    Wow!!! This is splendid… Have not started mine yet… I am having a crazy busy summer time…

Geef een reactie

