Quiltwerk deel 1 is klaar

1 Aug

Het quilten van het eerste deel van de Quilt Me Club 2014 is intussen ook klaar. Mooi op tijd, want volgende week wordt deel 2 verzonden vanuit Frankrijk. Ik ben benieuwd wat we dan gaan maken!

Deel 1 Quilt Me Club 2014

Deel 1 Quilt Me Club 2014

9 Reacties to “Quiltwerk deel 1 is klaar”

  1. Ria van Kasteel 1 augustus 2014 bij 21:59 #

    Wat is dit leuk geworden, worden de blokken quilt ร€s you go aan elkaar gezet ??

    Groetjes van Ria ;0))

    • Gert 1 augustus 2014 bij 22:27 #

      Het wordt geen quilt Ria, maar een naaimandje (tenminste: het wordt een Sewing Basket and it’s companions)

  2. Evelyne 2 augustus 2014 bij 00:09 #

    Ik zie dat je de quilt as you go methode toepast.
    Mooi quilt werk.
    Ken je deze man hij quilt ook zo verschrikkelijk mooi.
    Houd ook erg van Japanse stoffen net als jij. Hij heeft net de quilt van Atelier Perdu “Campagne Franรงaise”af van vorig jaar.
    Neem even een kijkje op zijn blog.
    Hij is het volgen waard.

    http://davidscottagedownthehill.blogspot.fr/2014/06/campagne-francaise.html

    Goed weekend,
    Evelyne

  3. Birgitte aka Bietje 2 augustus 2014 bij 09:05 #

    Wat een enig patroon. Al die details, de zakdoek om de hals van de kat, alle lapjes over het hangertje, de haren van de quiltmadam…. Dit avontuur van jou volg ik op de voet.

  4. Phyllis 2 augustus 2014 bij 09:10 #

    Mooi werk! Ik doe niet mee, maar ben wel heel benieuwd naar wat volgt. Zeker ook omdat het geen quilt wordt. Leuk!

  5. Gingini 2 augustus 2014 bij 09:11 #

    Hij is hartstikke leuk geworden! Op naar deel 2!๐Ÿ™‚

  6. Floor 2 augustus 2014 bij 09:48 #

    Dit eerste deel is in ieder geval leuk geworden.
    Altijd spannend om te wachten hoe het volgende zal zijn.

  7. Berna 2 augustus 2014 bij 17:40 #

    Errug leuk!! Ik ga het zoeken.

  8. veromilu 12 augustus 2014 bij 23:03 #

    nice first part

Geef een reactie

