Bordspel Quiltshow

31 Aug

Mijn lief is een liefhebber van bordspellen en hij heeft dan ook een mooie verzameling spellen in de kast staan. Net als ik op quiltgebied doe, volgt hij alle nieuwe ontwikkelingen op bordspelgebied. Gisteren wees hij mij op een nieuw bordspel, wat een combinatie is van onze beide hobby’s: een bordspel met de titel Quiltshow🙂  

Bordspel Quiltshow

Bordspel Quiltshow

Tijdens het spel verzamel je stoffen en je combineert deze tot blokken om een quilt mee te maken. De quilts doen mee aan een quiltshow en hiermee win je prijzen (en uiteindelijk dus het spel) Hoe leuk klinkt dat! Helaas is het spel pas op de markt en (tot nu toe) alleen verkrijgbaar in de USA, dus hier niet verkrijgbaar. Ik zal het echter in de gaten houden of dit nog verandert in de toekomst. Meer informatie over dit spel vind je op de website van Judy Martin.

8 Reacties to “Bordspel Quiltshow”

  1. Berna 31 augustus 2014 bij 14:21 #

    Leuk! Dank voor de tip. Zo kan ik eindelijk familieleden enthousiast laten delen in mijn hobby zonder dat naald en draad nodig is.
    Fijne zondag!

  2. EllyvD 31 augustus 2014 bij 14:31 #

    Hoi Gert, Dat is zeker leuk. Als ik het kan vinden, zal ik er dan een voor je meebrengen🙂
    Groetjes, Elly

  3. Ineke Hulzebos 31 augustus 2014 bij 14:41 #

    Wat een leuk spel!!! Benieuwd hoelang het duurt voordat het hier op de markt is.
    Liefs, Ineke

  4. Ria 31 augustus 2014 bij 14:51 #

    Wat leuk , ben benieuwd wanneer het hier op de markt komt.

    Groetjes van Ria ;0))

  5. saskia 31 augustus 2014 bij 19:15 #

    Ik vind het idee nu al leuk!

  6. Phyllis 1 september 2014 bij 07:30 #

    Wat geestig! Je moet er maar op komen.

  7. ingeslaats 1 september 2014 bij 09:51 #

    Wat gaaf, Gert! Als dat spel hier op de markt komt, ga ik het zeker kopen.

  8. Hein 2 september 2014 bij 20:31 #

    Als de uitgever van dat spel naar Essen komt, dan zal ik met plezier een exemplaar voor je op de kop tikken…

Geef een reactie

