Poster van Festival Oude Muziek 2014

3 Sep

Deze week is bij ons in Utrecht in het (pas geopende) TivoliVredenburg het jaarlijks terugkerende Festival Oude Muziek. Het thema dit jaar is Habsburg. Her en der in de stad hangen de posters van het festival. Als quilter zie ik in dit fraai gedecoreerde dak op de poster natuurlijk meteen een hexagonenquilt. Ik zie hier al een mooie tafelloper in…πŸ˜‰ Ik bewaar het plaatje voorlopig even ter inspiratie.

Poster Festival Oude Muziek

Poster Festival Oude Muziek

4 Reacties to “Poster van Festival Oude Muziek 2014”

  1. Phyllis 4 september 2014 bij 07:32 #

    Quilters vinden overal inspiratie, wat zie je de dingen dan soms met andere ogen, he?

  2. Rennie de Jonge-Bestman 4 september 2014 bij 08:03 #

    Zoals ik je al schreef heb ik de foto opgeslagen. Niet dat het mijn kleuren zijn, maar de rangschikking is prachtig. Dan te weten dat je nog zoveel mooie stoffen hebt liggen. Oh wat een vooruitzichten!

  3. Gerard Quak 4 september 2014 bij 08:51 #

    Zulke daken zijn inspirerend en sommige vloeren in Rome zijn ook net patchwork, maar dan van marmer. Het is erg leuk omdat te ontdekken!

  4. Floor 4 september 2014 bij 11:31 #

    Wat een hoop hexjes zijn dat Gert! Maar wel mooi, wie weet verveel je je nog een keertjeπŸ™‚

Geef een reactie

