Nieuw boek van Reiko Kato bij QuiltMania

5 Sep

Vanaf maandag verkrijgbaar bij QuiltMania: het nieuwe boek van Reiko Kato. Met als onderwerp: katten! Daar word je toch blij van?

Reiko Kato - Little Stories of Cats

Reiko Kato – Little Stories of Cats

3 Reacties to “Nieuw boek van Reiko Kato bij QuiltMania”

  1. JokeW. 6 september 2014 bij 00:56 #

    Hoi Gert, Ik las je berichtje over het spel Quiltshow. Ik ben iets verder gaan neuzen op internet en zag op de foto dat de fabrikant heet:Rio grande games. Op hun website staat een store locator en wat zie ik daar staan:The Joker Oude Gracht 230A in Utrecht! Misschien kunnen zij het voor je bestellen? Ook stond er Spelkopen.nl in Utrecht.
    Ik heb geen aandelen en ken beide winkels niet maar misschien heb je er iets aan.
    Vr.gr.
    Joke W.

    • Gert 17 september 2014 bij 18:02 #

      Dank voor reactie Joke, en voor je tips. Deze spellenwinkel in Utrecht kennen we uiteraard, ik zal daar eens een keer informeren of dit spel via hen te bestellen is.

  2. Johanna Zweden 6 september 2014 bij 07:06 #

    O wat een leuk boek, nu ga er eens naar kijken als ik in Veldhoven ben.
    en jij zal er zeker iets moois uit maken
    Fijn weekeinden gr uit Zweden

Geef een reactie

