Bezoek aan Algemene Tentoonstelling Quiltersgilde in Arnhem

7 Sep

Moe maar voldaan ben ik net weer thuis van mijn bezoek aan de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Arnhem. Gisteravond was ik al heel even geweest om de stand van Carol Cox samen met iemand op te bouwen, maar vandaag kon ik als bezoeker gaan kijken. Ik heb weer heel veel mooie quilts gezien en gefotografeerd. Omdat de tentoonstelling nog bezig is, zal ik hier verder nog geen foto’s posten, om het voor de mensen die nog willen gaan een verrassing te houden (je hebt nog t/m dinsdag de tijd om te gaan kijken) Eén foto wil jullie natuurlijk niet onthouden: een foto van mijn eigen quilt🙂 Leuk om deze op deze mooie locatie te zien hangen.

Mijn quilt in Arnhem

Mijn quilt in Arnhem

Verder heb ik nog hele mooie stoffen gevonden, in de mooie zachte Japanse kleuren waar ik zo dol op ben. Verder 3 mooie kleuren borduurgarens en 2 soorten stoffen meetlint, die ik ooit wel ergens op kan gebruiken. Kortom: een geslaagde dag!

Aankopen Arnhem

Aankopen Arnhem

8 Reacties to “Bezoek aan Algemene Tentoonstelling Quiltersgilde in Arnhem”

  1. ria.onderwater 7 september 2014 bij 18:32 #

    Hallo Gert

    Een geweldige quilt !!!!!!!!! Ikzelf heb het patroon in kleiner formaat gemaakt en hij staat als kussen op de bank. Nu ben ik geinspireerd om een grotere te maken als quilt voor mijn kleindochter. Bedankt voor je inzending. Ik blijf je graag volgen 

    Groeten Ria Onderwater

    Verzonden vanaf Samsung-tablet

  2. Floor 7 september 2014 bij 19:05 #

    Leuk dat je ook genoten hebt van de quilts die daar hangen Gert, vond het ook erg mooi.
    Je hebt lekker weer wat mooie lapjes gekocht en kunnen genieten van je eigen quilt die daar heel mooi hangt.
    Ik was wel zo brutaal om foto’s van quilts te plaatsen op mijn blog. Ach, je moet ze toch in het echt zien, dat haalt het niet van een foto.

  3. Annelies 7 september 2014 bij 20:13 #

    Je quilt hangt erg mooi !!

  4. Glenn 8 september 2014 bij 00:03 #

    Congratulations! Your quilt looks great.

  5. Phyllis 8 september 2014 bij 07:37 #

    Enig, je eigen quilt op de tentoonstelling. Hij hangt mooi!

  6. Sonja Snijder 8 september 2014 bij 08:14 #

    Leuk als je je quilt eens op een tentoonstelling kunt bekijken Gert. En je gekochte stofjes zijn prachtig.

  7. Christine 8 september 2014 bij 11:14 #

    Ik zag je quilt afgelopen week – mooi, mooi, mooi! Toch tot de laatste dag van de tentoonstelling gewacht voor het schrijven erover op mijn eigen blog. Dank voor de inspiratie!

    http://earthapplestudio.com/?p=556

  8. Gerard Quak 8 september 2014 bij 12:13 #

    Fantastisch om je eigen quilt op zo’n ‘belangrijke’ tentoonstelling te zien hangen! Maar het is ook een kunstwerk! Lekker om met allerlei lapjes en zo te vinden. Dat is echt genieten!

Geef een reactie

