Material Girl en leuke post

10 Sep

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het maken van een nieuwe kant voor de naaimand van de Quilt Me Club 2014. Dit keer moest je appliceren en borduren. Voor het borduren heb ik het bruine garen gebruikt wat ik afgelopen zondag op de beurs in Arnhem gekocht heb (zie vorige posting)

Material Girl

Material Girl

Ik moet nu dit blok quilten, dan nog een korte zijkant maken en dan zijn de onderdelen voor de buitenkant gereed. Het is best een bewerkelijk project, maar ik denk dat het resultaat wel heel mooi gaat worden. En ik loop intussen al wat achter hiermee, want ik haal net het derde deel uit de brievenbus! (het zijn in totaal 4 delen) En dit nieuwe deel is nog veeeeeeel bewerkelijker, maar hierover vertel ik pas wat als ik zover ben. Voor nu moeten jullie het doen met een plaatje van het logoπŸ™‚

Logo l'Atelier Perdu deel 3

Logo l’Atelier Perdu deel 3

En wat een verrassing: er zat nog meer gave post in de brievenbus. Het nieuwe boek van Reiko Kato wat ik maandag besteld had, lag al in de bus, supersnel dus! Tijdens het bestellen had ik al gezien dat er onder de bestellingen ook pakketjes met Japanse print stofjes verdeeld zouden worden, en laat ik nu 1 van de gelukkigen zijn! Ik heb het pakketje nog niet open gemaakt (herken je dat: dat je het zonde vindt om een pakketje stoffen open te maken? Voor de rest ben ik heel normaal hoorπŸ˜‰ ) Mijn dag kan dus niet meer stuk!

Boek Reiko Kato + stoffen

Boek Reiko Kato + stoffen

5 Reacties to “Material Girl en leuke post”

  1. Floor 10 september 2014 bij 19:15 #

    Noem je dat normaal Gert??? πŸ™‚
    Als ik een pakketje stofjes krijg gaat dat DIRECT open!
    Ik ben nu eenmaal super nieuwsgierig… jij kennelijk niet.
    Maar leuk dat je bij je mooie boek de stofjes kreeg.
    Je blok met vogeltje is ook erg leuk, ben benieuwd hoe dat moeilijke volgende blok er uit ziet.

  2. Francien de Klerk 10 september 2014 bij 19:26 #

    Bofkont!! prachtig zullen die stofjes zeker zijn..kun je gelijk beginnen,,,,.en het zal ook een prachtboek zijn…de tassen op de voorkant zijn veelbelovend….veel plezier ermee

  3. Phyllis 11 september 2014 bij 07:44 #

    Wat een leuke verrassing! Dat komt wel bij de juiste persoon terecht! Veel plezier met alle post.

  4. Ageeth 11 september 2014 bij 14:20 #

    Dat is grappig! Ik doe dat ook zo, als ik een pakje krijg. Ik doe eerst wat ik nog moet doen, maak daarna een heerlijk kopje thee en dan pas…. genieten!!! Trouwens… moet het niet “material boy” zijn op de mand? πŸ˜‰
    Geniet van je nieuwe, mooie boek! Groetjes van Ageeth

  5. Gerard Quak 13 september 2014 bij 08:27 #

    Ik herb dat katten-patchwork-boek van Reiki Koto ook besteld, maar of er ook pakketjes stofjes in Frankrijk worden verdeeld onder de bestellingen vraag ik me af.IK zal het wel merken (of niet). Ik kan lapjes ook ingepakt laten zitten of ze als kunstvoorwerpen op een grote schaal laten zien en (nog) niet gebruiken. Dat is ook een vorm van genieten!

Geef een reactie

