Liberty of London

5 Okt

Vandaag was de eerste dag in Londen dat het weer wat minder was, in ieder geval in de ochtend en begin van de middag. Regen, dus we hebben er een rustige dag van gemaakt. Wat in ieder geval een goede activiteit is om met regenachtig weer te doen, is een bezoek brengen aan Liberty of London. Lijkt het qua weer alsof de zomer echt net voorbij is, bij Liberty is de Kerstperiode al in volle gang. Op de bovenetage is dan ook de hele Kerstafdeling al volledig ingericht, compleet met Kerstmuziek.

Kerstafdeling Liberty

Kerstafdeling Liberty

Een verdieping lager, op de 3e, ligt de verdieping waar ik voor kwam: de stoffenafdeling! Alle Liberty stoffen liggen bij elkaar, en in het deel ernaast verkopen ze ook nog wol en Rowan/Kaffe Fassett/Free Spirit stoffen.

We hebben de Liberty stoffen uitgebreid bekeken en na veel wikken en wegen heb ik van deze 3 stoffen een halve meter mee genomen.

Bij thuiskomst zal ik eens kijken welke Liberty stoffen ik met de jaren nu verzameld heb, en of ik hier eens iets mee kan bedenken om ooit te gaan maken. Je ziet het: je kunt er zelfs dierenkoppen mee makenπŸ˜‰

3 Reacties to “Liberty of London”

  1. Berna 5 oktober 2014 bij 09:01 #

    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie in Londen! En bij Liberty de kerstafdeling al klaar. Daar zou ik nou echt eea gekocht hebben. Londen is voor mij nog altijd de place to be om te kerstshoppen. Maar jij hebt er mooie stoffen gescoord! Geniet nog!

  2. Phyllis 5 oktober 2014 bij 09:15 #

    Heerlijke winkel, he? Dat sfeertje ook.

  3. Lida 6 oktober 2014 bij 06:22 #

    Prachtige keuze en wat apart die kop! Wat zal het moeilijk zijn geweest daar iets uit te kiezen! Wordt vast een heel bijzondere quilt!
    Groetjes
    Lida

Geef een reactie

