Binnenzak van Quilt Me Club 2014

30 Okt

Wat je hier ziet is (de helft van) deel 3 van de Quilt Me Club 2014 van l’Atelier Perdu. De eerste 2 delen heb ik al laten zien, die vormen samen de mand. Deel 3 bestaat uit een losse binnenzak voor in de mand en een naaldenmapje. Dit naaldenmapje moet ik nog maken.

Deel 3 Quilt Me Club 2014

Deel 3 Quilt Me Club 2014

De binnenzak bestaat uit patchwork opgebouwd uit ninepatches en vierkanten stof. De ninepatches heb ik op de naaimachine genaaid en ook het aan elkaar naaien van de blokken heb ik op de machine gedaan. De stoffen die ik hiervoor gebruikt heb zijn dezelfde als die ik gebruik voor de applicaties, dus die passen goed bij elkaar.
De tas bestaat uit 2 helften met ninepatches, die allebei voorzien worden van een tussenvulling en achterkant en vervolgens gequilt worden. Dit quilten heb ik met de hand gedaan.

Aan de bovenkant van de tas zit een tunnel waardoor je het trekkoord kunt doen.
Voor aan het trekkoord vond ik deze mooie en handige “holle kraal”, waardoor de knoop in het koord netjes wegvalt.

11 Reacties to “Binnenzak van Quilt Me Club 2014”

  1. Ineke Hulzebos 30 oktober 2014 bij 18:42 #

    Prachtige binnen-tas!!! Ziet er geweldig mooi en handig uit!

    Liefs, Ineke

  2. Ria van Kasteel 30 oktober 2014 bij 18:57 #

    Wat is dit een leukerd geworden, en een mooie stofkeuze.

    Groetjes van Ria ;0))

  3. Titia 30 oktober 2014 bij 21:29 #

    Heel mooi zeg heb net even gekeken maar daar is niks te bestellen jammer mocht je het patroon keer willen verkopen dan mag je mij mailen groetjes

    • Gert 12 november 2014 bij 13:28 #

      Het patroon is op dit moment nog wel verkrijgbaar op de website van l’Atelier Perdu hoor Titia, maar het zal binnenkort niet meer te krijgen zijn (zodra een BOM bij hen afgelopen is, zijn de patronen niet meer te koop) Als je snel bent, kun je ze dus nog aanschaffen.

  4. Floor 30 oktober 2014 bij 22:50 #

    Wat ziet dat er leuk uit Gert! Echt gezellig om mee te nemen naar de bee.

    • mieke 31 oktober 2014 bij 06:54 #

      pie dit wordt wel een hele mooie mand Gert, een luxeproduct…te vergelijken met een Nathan, Delvaux…Dior….wauw …
      knuf mieke

  5. Rennie de Jonge-Bestman 31 oktober 2014 bij 08:25 #

    Oh Gert wat een dotjes en zo mooi gemaakt. Je laat me watertanden op de vroege morgen.

  6. Creatievelingelly 31 oktober 2014 bij 08:37 #

    Wat een prachtige mand wordt dit toch. Mooie stofjes

  7. Nataliejo 1 november 2014 bij 14:12 #

    Great job, Gert, your drawstring bag is perfect and It turned out adorable ! Can’t wait to see the needlecase and Meli’s Case !

  8. Klazien 2 november 2014 bij 12:58 #

    Wat een prachtig mandje en wat mooi en duidelijk weergegeven. Fijne zondag !

  9. Carla 21 november 2014 bij 19:48 #

    Hallo Gert, wat ziet het mandje met binnentasje er geweldig uit,heel leuk. Nog even een vraagje,waar koop je de ” holle” knoop?
    Groetjes Carla, Elburg

Geef een reactie

