Bordspel Quilt Show

14 Nov

Het is een echte quiltspellen week hier momenteel: nadat we deze week Patchwork via de post ontvingen, kregen we daarna bericht van onze plaatselijke spellenwinkel Subcultures dat onze bestelling van Quilt Show ook binnen was! Net ons eerste potje gespeeld: wie maakt de mooiste quilt en wint daarmee de ribbons en daarmee het meeste prijzengeld? Net als Patchwork een erg leuk spel.

IMG_4458.JPG

8 Reacties to “Bordspel Quilt Show”

  1. Francis 14 november 2014 bij 22:31 #

    Zo krijg je weer inspiratie voor een quilt!

  2. Gerard Quak 14 november 2014 bij 22:36 #

    Trouw als ik ben, geef ik ook hier een reactie, zoals ik dat op Facebook ook heb gedaan. Het wordt alleen een beetje lastig om steeds twee keer te reageren… Ik merk ook dat op mijn blog wel wordt gekeken, maar men reageert stukken minder dan enkele maanden geleden… Maar via Facebook wordt er weer wel gereageerd. Tja, ik blijf alle twee maar volgen, soms is er op Facebook al een nieuwtje dat later in je blog komt.
    Een grappig spel. Alleen ben ik helemaal geen spelletjes mens. Komt van uit mijn jeugd om op zondagavond verplicht mens-erger-je-niet te spelen, met een vader die graag je van het bord wilde gooien, maar zelf niet tegen zijn verlies kon. Ik vond hem toen niet zo’n lieverd, die hij zeer zeker is geweest..

  3. Floor 14 november 2014 bij 22:55 #

    Lijkt me ook een leuk spel. Maar als je met z’n tweeën speelt, wie bepaald dan wie de mooiste quilt heeft ontworpen?

  4. Ineke Hulzebos 15 november 2014 bij 01:27 #

    Wat leuk!!! Ooit heb ik zoiets op internet gespeeld!
    Liefs, Ineke

    • mieke 15 november 2014 bij 07:54 #

      piep hihi keileuk, dol op lapjes in al zijn vormen ..zalig knuf

  5. Rennie de Jonge-Bestman 15 november 2014 bij 09:31 #

    Lijkt me een leuk spel maar ik denk dat ik in huize De Jonge geen tegenspelers zal vinden. Veel plezier er mee.

  6. Johanna Zweden 15 november 2014 bij 10:30 #

    O wat apart
    Groetjes uit Zweden

  7. Phyllis 16 november 2014 bij 09:14 #

    Geestig toch, dat ze dit als onderwerp van een spel maken, beter als spelen om een stuk land of een huis of zo….

Geef een reactie

