Tip voor liefhebbers van Japanse quilts

30 Okt

Voor de quilters die net als ik liefhebber zijn van Japanse quilts: QuiltMania heeft een special uitgebracht over de grote quiltshow in Tokyo, welke gehouden werd in januari 2015. De special heet “My Little Japan” en kan rechtstreeks bij QuiltMania besteld worden via deze link. ย Ik heb de special zelf nog niet, maar deze is binnenkort wel te vinden in mijn collectie๐Ÿ˜‰

My Little Japan

My Little Japan

En nu ik het toch over Japanse quilts heb: in mijn Japanse winterdorpje is deze vrolijke sneeuwpop op straat verschenen. Maar wat doet hij daar op straat? Wordt vervolgd…๐Ÿ™‚

Sneeuwpop in Japans winterdorpje

Sneeuwpop in Japans winterdorpje

3 Reacties to “Tip voor liefhebbers van Japanse quilts”

  1. Rennie de Jonge-Bestman 31 oktober 2015 bij 07:52 #

    Bedankt voor de tip Gert. Ga hem gelijk bestellen.
    Ik reageer niet zo veel meer, maar geniet destemeer van je blog.

  2. Phyllis 1 november 2015 bij 09:38 #

    Ben zelf niet zo van de Japanse quilts, het is voor mij te strak, te bedacht, te perfect allemaal. Maar dat pas natuurlijk bij de cultuur. Ik mis een beetje joie de vivre, een beetje van dat losse en dat gezellige (en een missertje hier en daar๐Ÿ™‚ ). Gelukkig maar dat niet iedereen voor hetzelfde valt, dat zou saai worden. Ik vind je huisjes wel heel mooi en die sneeuwpop schattig. Dat kunnen ze wel goed hoor, die Japanners, dat schattige. En ik vind sneeuwpoppen erg charmant. Ben benieuwd naar de rest van dit Japanse winterverhaal. Geniet van een mooie zondag vandaag!

  3. Johanna Zweden 11 november 2015 bij 08:26 #

    Helemaal iets voor jou
    Groetjes uit Zweden

Geef een reactie

