Tentoonstelling “Insteken,omslaan,…Breiwerk van Chanel tot Westwood”

9 Dec
Van 12 december 2015 t/m 13 maart 2016 is in de Kunsthal in Rotterdam de tentoonstelling “Insteken, omslaan,…Breiwerk van Chanel tot Westwood” te zien. Hier zijn meer dan 150 modebreiwerken te zien uit de 20e en 21e eeuw. Ik ben dol op modetentoonstellingen, dus ik kijk er al naar uit om deze te gaan bezoeken. De tentoonstelling is een samenwerking met het Fashion and Textile Museum in Londen, een museum waar wij een paar jaar geleden een mooie overzichtstentoonstelling van Kaffe Fassett hebben mogen zien. Noteer deze tentoonstelling dus in je agenda๐Ÿ˜‰
Hand Knit Loop - Christopher Dadey for SIBLING

Hand Knit Loop – Christopher Dadey for SIBLING

2 Reacties to “Tentoonstelling “Insteken,omslaan,…Breiwerk van Chanel tot Westwood””

  1. Elle 10 december 2015 bij 18:07 #

    Ik ga er ook zeker heen. Lijkt me geweldig.

  2. lia 11 december 2015 bij 16:51 #

    Staat genoteerd Gert,ik vind het ook zo heerlijk een modetentoonstelling.We gaan Donderdag naar de tentoonstelling over David Bowie,daar heb ik in September al kaartjes voor gereserveerd, zooooo’n zin in.
    Groetjes Lia

Geef een reactie

