Winnaars give-away

28 Aug
*tromgeroffel* Het heeft even geduurd, maar hier is dan de uitslag van de give-away, die ik een paar weken geleden hier gepost heb. De stoffen liggen keurig in het plastic klaar om verzonden te worden.
Zoals destijds uitgelegd, zal ik 3 winnaars bekend maken: 1 winnaar via mijn Facebook pagina, 1 winnaar via mijn Realmenstitch-weblog en 1 winnaar via Instagram. Ik heb de trekking verricht met behulp van Random.org: hier kun je volledig willekeurig een nummer laten bepalen.
Β 
Hier komen de winnaars:
Β 
FACEBOOK: Alie V.D. Veen
REALMENSTITCH WEBLOG: Ineke van den Akker
INSTAGRAM: petra.huiskamp
Β 
Alle winnaars van harte gefeliciteerd! Ik neem contact met jullie op voor de adresgegevens.

3 Reacties to “Winnaars give-away”

  1. Ineke van den Akker 28 augustus 2016 bij 13:04 #

    Wat SUPER leuk, Gert. Ik ben er helemaal blij mee!!!

  2. Gerard Quak 2 september 2016 bij 12:07 #

    Hahaha, ik heb natuurlijk nooit gelezen dat je een give away organiseerde. Ik had het te druk met onze gasten en het verzorgen van de maaltijden om alle blogs te bekijken. Maar ik feliciteer al de “winnaressen”. Leuk dat je zoiets organiseert.

  3. Marian 17 september 2016 bij 14:55 #

    Dag, mag ik je mailadres? Ik zou je graag wat willen vragen over een quiltje.

Geef een reactie

