Quilts op Hogwarts

26 Sep

Ik ben momenteel het boek “Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide” van J.K. Rowling aan het lezen (je weet wel, van Harry Potter) Ik zie dat het voor de leerlingen van de toverschool ook goed toeven is in de slaapzalen😉

4 Reacties to “Quilts op Hogwarts”

  1. ingeslaats 26 september 2016 bij 20:19 #

    Oh geweldig! Ik ben ook nog van plan om dat boek te gaan lezen.

  2. Phyllis 27 september 2016 bij 06:46 #

    Gezellig!

  3. Petra 27 september 2016 bij 09:39 #

    Heel toevallig ben ik precies zo’n quilt aan het maken voor mijn dochter. Zij heeft hem zelf verzonnen maar leuk om te lezen dat JK het zelfde idee had.

  4. Gerard Quak 28 september 2016 bij 12:48 #

    Spannend boek, ben wel heel benieuwd naar de toneelversie! Lijkt me niet makkelijk om al die tijd- en beeld veranderingen te laten zien op het toneel!

Geef een reactie

