Dank voor de reacties, en de OEQC

17 Okt
Hierbij wil iedereen heel erg bedanken voor alle leuke en lieve reacties, en likes op mijn posting over de Jinny Beyer top die klaar is. Ik had niet verwacht dat iedereen er *zo* enthousiast op zou reageren *bloos* Dank jullie wel๐Ÿ™‚ Ik hoop de top deze week te kunnen sandwichen en dan te kunnen starten met quilten.
Nog even een grappig klein nieuwtje. Komend weekend (donderdag t/m zondag) zijn in Maastricht de Open European Quilt Championships. En geheel onverwacht hangt er ook werk van mij. Stel je er alleen niet al teveel van voor hoor… Het is namelijk heeeel klein (en doet verder ook niet mee aan de wedstrijd of de tentoonstelling) Ik maakte een tijdje geleden dit hele kleine quiltje uit een boek van Reiko Kato (Petites Histoires des Chats) Het boek is uitgegeven door Quiltmania, en ik kreeg vandaag de vraag of ik uit dit boek toevallig iets gemaakt heb, en of dat in de Quiltmania stand mag hangen. Het lukt niet meer om dit quiltje tijdig op de plek van bestemming te krijgen via de post, dus ik neem het vrijdag mee als ik zelf als bezoeker naar Maastricht ga. Als je wil, kun je deze dus vanaf vrijdag bekijken in de stand van Quiltmania, maar je moet goed kijken, want hij is maar 19×15,5 cm๐Ÿ™‚
Poes met luchtballon

Poes met luchtballon

3 Reacties to “Dank voor de reacties, en de OEQC”

  1. Ria van Kasteel 17 oktober 2016 bij 21:50 #

    Oh wat grappig, vind Maastricht wat te ver dus ik kan hem niet bekijken. Veel plezier ๐Ÿ˜Š๐Ÿ

  2. Heidi Sour (@HeidiSour) 17 oktober 2016 bij 22:17 #

    Het is dan misschien maar klein, het is wel heel schattig en mooi gemaakt.Ik ga zaterdag en ga het zeker bekijken

  3. Quiltingmieke 19 oktober 2016 bij 12:27 #

    Piep
    Top! Ik kijk wel uit.. zien zal ik het
    Knuf

Geef een reactie

