Tabby Road van Tula Pink

10 Nov

We moeten er nog even op wachten (maart 2017, als ik het goed heb) maar deze stof *M*O*E*T* ik hebbenπŸ™‚ Het is een nieuwe serie van Tula Pink, genaamd Tabby Road (als je naar de website klikt, kun je ook de andere kleurstellingen zien, zo mooi!)

Tula Pink - Tabby Road

Tula Pink – Tabby Road

4 Reacties to “Tabby Road van Tula Pink”

  1. Phyllis 11 november 2016 bij 07:21 #

    Zeker, deze moet JIJ hebben :-)! En daar ga je vast iets heel leuks mee maken!

  2. Floor 11 november 2016 bij 08:52 #

    Heel aparte stof zeg! Past echt bij haar, en ook bij jou. Leuk met die poezen.
    Kan niet zien hoe groot ze zijn, anders misschien leuk voor een poezen-overhemd?
    Afwachten maar, duurt nog een hele tijd.
    Groetjes,
    Floor

  3. Anja M. 12 november 2016 bij 19:00 #

    Wil ik ook wil ik ook wil ik ook ! ! !
    Quilt groetjes Anja.

  4. Toos 12 november 2016 bij 19:16 #

    En ik ook ik ook ik ook

Geef een reactie

