Artikel in Quiltnieuws

30 Nov
Het nieuwe nummer van het Quiltnieuws lag gisteren (of vandaag) bij de meeste lezers in de bus, dus nu is het een mooi moment om het te melden hier: ik sta in het Quiltnieuws!🙂
Voor de mensen die het Quiltnieuws niet kennen: dit is het verenigingsblad van het Quiltersgilde en verschijnt 4x per jaar. Het blad is niet in de winkel verkrijgbaar, maar valt bij de (ongeveer) 12.000 leden in de bus.
Half augustus werd ik benaderd door Margriet, lid van de kernredactie van het Quiltnieuws, met de vraag of ik het leuk vond om mee te werken aan hun vaste rubriek Portret. Twijfelaar als ik ben, had ik eerst mijn bedenkingen of ik daar wel geschikt voor zou zijn, maar ik besloot toch ja te zeggen.
Vrij snel daarna was al de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde in Breda en we spraken af om daar kennis te maken en het interview te houden. Ik had van tevoren al een heel stel foto’s opgestuurd en aan de hand van de foto’s ontwikkelde het gesprek zich.
Ik wist dus al een tijdje dat het artikel er aan zat te komen, maar heb het bewust nog niet gemeld. Des te groter is de verrassing, toch!?
Gisteren lag het blad bij mij in de bus en ik ben erg tevreden over hoe het er uitziet. En nog wel 4 pagina’s! Ik vind het een hele eer om hiervoor gevraagd te worden.
Ik wil hierbij dan ook Margriet en de redactie van het Quiltnieuws heel erg bedanken voor deze leuke samenwerking en voor het mooie artikel. Ik ben erg trots momenteel!🙂

13 Reacties to “Artikel in Quiltnieuws”

  1. Marian Timmer 30 november 2016 bij 14:00 #

    Wat een leuk artikel Gert.
    Ben erg benieuwd of het je gaat lukken de Japanse quilt af te krijgen.
    Je kunt dan niet zoveel tussendoortjes meer doen denk ik.
    Naar Japan gaan staat ook op mijn verlanglijstje!!!!

  2. Anne Marieke 30 november 2016 bij 15:41 #

    Echt een aangename verrassing toen ik gisteren bij mijn moeder thuis het Quiltnieuws opensloeg. Hé, die ken ik! Leuk!

  3. inge 30 november 2016 bij 17:20 #

    wat leuk!

    • Angeline Ruiter 30 november 2016 bij 17:34 #

      Hoi Gert, Wat een leuke verrassing!

  4. Yvonne 30 november 2016 bij 18:16 #

    Hartstikke leuk Gert! Je bent al een echte BQ’er!

  5. Miep van Leeuwen 30 november 2016 bij 20:14 #

    met interesse het artikel over jou gelezen! Wat maak jij een mooie dingen, heel veelzijdig. Het is ook mijn droom om ooit naar de tentoonstelling in Tokyo te gaan! Wie weet komt er een quiltwinkel op het idee om een keer zo’n reis te organiseren!

  6. Miep Van Leeuwen 30 november 2016 bij 20:24 #

    Met veel interesse het artikel over jou gelezen. Wat maak jij een mooie dingen, je overhemd is ook zo knap! Het is ook mijn droom om naar de tentoonstelling in Tokyo te gaan. Wie weet wordt er nog eens een keer een quiltreis daar naar toe georganiseerd! Voorlopig richt ik me maar op de tentoonstelling in Alkmaar, waar dan jouw japanse quilt hangt!

  7. Jantina Dobber 1 december 2016 bij 09:13 #

    Wat een verrassing, toen ik het quiltnieuws kreeg en daar een artikel over jou zag staan.

  8. Ageeth 1 december 2016 bij 15:12 #

    Ik heb genoten van dit leuke en interessante, en zeker wel-verdiende artikel in het nieuwste nummer van Quiltnieuws!
    Groetjes van Ageeth.

  9. Phyllis 2 december 2016 bij 07:19 #

    Top hoor! Hartstikke leuk voor je, sowieso dat er een artikel over je verschijnt, maar ook nog zo’n uitgebreid verhaal met zoveel foto’s.

  10. Harma 4 december 2016 bij 16:25 #

    Leuk hoor! Geniet ervan en quilt lekker verder.

  11. Marja 7 december 2016 bij 09:43 #

    Mooi artikel! En bij de foto’s herkenning van o ja die heeft hij ook gemaakt!

Geef een reactie

