Nieuwe woonwijk is klaar :-)

29 Mrt
De volgende set van 4 blokken voor de Patterns of Victoria Albert Museum Quilt van Yoko Saito is klaar. Het zijn deze 4 huizen geworden.
Op de schoorstenen moest eigenlijk een heel erg klein vogeltje geappliceerd worden, maar ik had geen zin om *zo* klein te werken, dus ik heb daarvoor in de plaats houten knoopjes van Funny Button  gebruikt.
Voor de rest heb ik de afgelopen tijd niet veel gedaan, soms ben je gewoon druk met andere dingen in het leven.
Maar er zit wel weer van alles leuks aan te komen. A.s. vrijdag verschijnt het 3e deel van de BOM Down the Rabbit Hole van Sarah Fielke, dus dan kan ik daar weer mee verder.
Volgende week zijn de Patchwork & Quiltdagen in Rijswijk, daar ben ik vrijdag 7 april (bezoeker) en zaterdag 8 april (werken) te vinden.
En verder ga ik in mei nog een leuke machineworkshop volgen bij Carol Cox in Utrecht. We gaan daarbij aan de slag met jelly rol strips. De data hiervoor staan op de website. http://carolcox.nl/cursussen-workshops/cursussen/Er is ook nog een leuke cursus Hawaii Quilten, dus als je dat leuk lijkt: kijk op de website 🙂
6 Reacties to “Nieuwe woonwijk is klaar :-)”

  1. Sonja de Waal-Snijder 29 maart 2017 bij 12:43 #

    Mooie huisjes. en huisjes quilten is zo leuk om te doen!

  2. Phyllis 29 maart 2017 bij 18:52 #

    Dat is een hele mooie Vinex locatie 😉 en wat enig die vogeltjes!

  3. Floor 29 maart 2017 bij 19:58 #

    Leuk je huisjes met vogeltjes op het dak. Je hebt nog al wat plannen zie ik.
    Lekker naar een tentoonstelling en een nieuwe workshop.
    Eind april komt er in Amersfoort een prachtige quilttentoonstelling van Di Ford en Petra Prins.
    Prachtige grote quilts die ook staan in hun nieuwste boeken.
    Er is weinig bekendheid aan gegeven, dus geef ik even een link aan je door naar het blog van Den Haan en Wagenmakers.
    Tot zaterdag.
    http://denhaanenwagenmakers.blogspot.nl/2017/03/voorbereidingen.html
    Groetjes,
    Floor

  4. inge 29 maart 2017 bij 20:19 #

    wat zijn ze leuk!

  5. Ineke Hulzebos 29 maart 2017 bij 20:55 #

    Wat een prachtige huisjes!

  6. Martine van meeteren-stijl 30 maart 2017 bij 09:49 #

    Als ik weer eens op je blog kom is er zo veel te zien en allemaal even leuk.
    Ga ook heerlijk shoppen in Rijswijk en zie je daar vast wel Zaterdag.
    Groetjes Martine

Geef een reactie

