Artikel in Quiltmania 149

13 mei

Eindelijk kan ik het nieuws met jullie delen: ik sta in de nieuwste Quiltmania nr. 149 met een heus artikel!

Ik wist natuurlijk al dat dit er aan zat te komen, ik wist alleen niet wanneer het gepubliceerd zou worden. Ik was dan ook erg verrast toen ik afgelopen weekend in Amersfoort van de hoofdredactrice hoorde dat het artikel in het huidige/nieuwste nummer staat.

Ik moet er nog aan wennen dat mijn gezicht nu de wereld overgaat en te zien is in de Franse, Engelse en Nederlandse versie van het magazine. Ik ben trouwens niet de enige Nederlandse bijdrage in dit nummer, er staat ook een mooi artikel over Cathelijn Wijnands in.

Ik vond het heel erg leuk om aan dit artikel mee te werken en voel mij dan ook vereerd hiervoor gevraagd te zijn. Dank dan ook aan het team van Quiltmania en aan hoofdredactrice Carol ❤️

Mijn papieren exemplaar is onderweg met de post, alleen ik kon/wilde daar niet op wachten, dus je ziet hier de digitale versie van de eerste pagina op mijn iPad.

Deze Quiltmania nr. 149 is te bestellen bij diverse quiltwinkels (informeer zelf even of men deze verkoopt), of je besteld ‘m via de quiltmania.com website, of je besteld een digitale versie van het magazine via deze zelfde website (voordeel: je kunt dan gelijk gaan lezen 😉)

Voor de mensen die nieuw zijn op deze pagina naar aanleiding van dit artikel: hallo/hello/bonjour en leuk om kennis te maken!

7 Reacties to “Artikel in Quiltmania 149”

  1. Brenda Morton-butler 13 mei 2022 bij 19:38 #

    Congratulations, I have followed your blog for quite awhile and always enjoy your writing.

  2. zipjezopje 13 mei 2022 bij 19:50 #

    Ja geweldig, en je staat ook mooi op de foto.

  3. Marja Klootwijk 13 mei 2022 bij 20:40 #

    Wat leuk Gert, van harte gefeliciteerd!!

    Groet,
    Marja

  4. Liesbeth 13 mei 2022 bij 21:54 #

    Super leuk Gert! Gefeliciteerd! 🥂Ik ga het nummer gauw bestellen.

  5. Giovanna 13 mei 2022 bij 23:21 #

    Wat leuk ik ga hem bestellen. Super leuk.

  6. Monique De Canne 14 mei 2022 bij 08:52 #

    Van harte proficiat hiermee Gert!
    We kijken uit naar jouw komst naar onze Vlaamse Quiltersgilde in Gent volgende donderdag!
    Heerlijke blog om lezen trouwens!
    Hartelijke groet,
    Monique

  7. Floor 25 juli 2022 bij 22:59 #

    Zo vreemd Gert, dat ik dit oude blogje nu pas te zien krijg, samen met een hele rij oude blogs van jou, wel tot 1 jaar geleden toe.
    Maar leuk dat je in de Quiltmania stond. Je bent nu natuurlijk wereldberoemd en omstreken 🙂

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.