Halverwege met de Dahliaquilt

11 Jun

Ik ben nu halverwege met mijn Dahlia quilt. Tenminste: voor wat betreft de rondingen dan. Hiervan moet ik er in totaal 16 maken, en er zitten er nu 8 aan elkaar vast. Om alvast een beetje een beeld te krijgen van het totaalplaatje, heb ik de achtergrondstof er even onder gelegd.

Halverwege Dahliaquilt

Halverwege Dahliaquilt

3 Reacties to “Halverwege met de Dahliaquilt”

  1. Phyllis 11 juni 2014 bij 15:41 #

    Heel bijzonder, hoor! Het wordt een mooi geheel!

  2. Carin 11 juni 2014 bij 16:04 #

    Mooi Gert, lijkt me niet eenvoudig dat patroon.

  3. Floor 11 juni 2014 bij 19:15 #

    Het is nu Dahlia tijd in de tuin, dus je bent goed bezig.
    Ziet er leuk uit, lekker “even” afmaken in de tuin of balkon.

Geef een reactie

