Nog heel even geduld aub

25 Jan

In mijn vorige posting schreef ik al dat ik momenteel in de ban ben van het naaien van log cabin blokken op mijn Singer Featherweight machine “Maggie”. Met het naaien van deze blokken ben ik de afgelopen tijd druk geweest en alle 16 blokken zijn intussen klaar. Ieder log cabin blok meet 22 x 22 centimeter en is opgebouwd uit stroken van 1 en van 2 centimeter, waardoor er een rondlopend affect ontstaat. Ik heb net de laatste blokken aan elkaar genaaid en hiermee is het middenstuk van de quilt nu klaar.

Middenstuk log cabinquilt

Middenstuk log cabinquilt

Hierna komt er nog een rand omheen die ik nog moet naaien. Ik weet al wel wat dat gaat worden, maar dat houd ik nog even “geheim”😉 Nog even geduld dus, over een tijdje hoop ik een top te kunnen laten zien die af is.

4 Reacties to “Nog heel even geduld aub”

  1. Phyllis 26 januari 2015 bij 07:40 #

    Een heel speciaal en mooi project. Ben benieuwd naar de rand!

  2. Rennie de Jonge-Bestman 26 januari 2015 bij 09:19 #

    Zoals ik je al schreef op FB ‘woorden schieten me tekort’.

  3. Floor 26 januari 2015 bij 17:30 #

    Heel fijntjes Gert die smalle strookjes. Gelukkig op Maggie, want met de hand is dat eigenlijk niet te doen.
    Ben benieuwd naar de rand er omheen.

  4. annemie 27 januari 2015 bij 09:28 #

    piep..
    ik kom ook weer eens een keertje kijken!!
    Mooi hoor! Knap werk! En zo precies!!
    Liefs,
    ann

Geef een reactie

